vrijdag 6 januari 2012

Butters

Ok, het is niet mijn favoriete tv-serie...Sterker nog, ik kijk er nooit naar omdat ik het gewoon STOM vind, maar ja, Jonathan kijkt er wel naar:) Met als favoriete karakter Butters, een zielig jongetje wat altijd gepest wordt (heb ik me laten vertellen). O ja, belangrijk detail, Jonathan is 21 geworden.......:)

Simpel taartje, waaruit weer blijkt dat puzzelen niet echt mijn ding is. De zijkant is voorzien van ik-ben-gestopt-met-tellen rondjes. Een jongens taart vind ik toch lastiger dan een meisjes taart, die kun je lekker volstoppen met bloemetjes, hartjes, vlindertjes en weet ik wat niet meer:)



groetjes Wilma

3 opmerkingen:

  1. Vind het wel een leuke taart met al die stippen.Goed dat je meld dat het bij een tv-serie hoort anders zou je denken "wat een kinderachtige taart voor een 21-jarige".De serie waar dit poppetje bij hoort,ik zou het niet weten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stomme serie; eens! Voor een 21-jarige misschien wel leuk :)
    weer een mooie taart, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via je kaartenblog kwam ik op je taartenblog.
    Wat maak je leuke taarten en cupcakes zeg.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen