donderdag 16 februari 2012

Taart voor KiKa



Een dochter van een vriendin kwam met de vraag of ik een taartje wilde maken om te veilen (of te verloten, da's met nog steeds niet duidelijk:)) voor KiKa. Ze organiseren een grote veiling/verloting op school om zoveel mogelijk geld op te halen. Nou, zeg dan nog maar eens nee!!:)
Het leek me wel leuk om de handjes uit het KiKa-logo terug te laten komen op de taart. Hiervoor heb ik met mijn Silhouette handjes gesneden uit een stuk lamineerfolie en zie daar, mijn eigen sjabloon!!! Het was de eerste keer dat ik gesjabloneerd heb met Royal Icing, maar ik vind het resultaat wel errug leuk!
Nu maar hopen dat ze vandaag véél geld ophalen!!!!!



groetjes Wilma

1 opmerking:

  1. Dat ie maar veel geld op mag leveren!!
    Aan de taart kan het in ieder geval niet liggen...

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen